Set & Sket 2018

God Jul & Godt Nytår

Jeg er ved at takke af for i år. Der sker ikke mere i garagen, før til næste år og i skal da have en jule hilsen fra Greatv8
Næste år kommer Impalaen på plader og en masse træf skal vi til.

Så skete det d. 04.09.2018

Impalaen kom ud af garagen med egen motor kræft og bremser der virker efter 21 år 😎 😎 😎

Men men men der er langt vej endnu til de sidste ting er klaret.

Så året 2019 skulle blive det år jeg kommer til træf i Impalaen.
Anhænger træk er ved at blive lavet så den grønne campingvogn kan komme med

Odin Meet 24-26.08

En tur til Langeskov. det er godt nok 5 år siden, at jeg sidst har været til Odin Meet,
men i år blev der tid til det. Så vi tog afsted ved 14:30 tiden og var i Langeskov ved 16:30 tiden.
Tog os god tid til at komme der over. Søren Olds og Nicklas havde reserveret en plads til mig så
Det var hurtigt at få smide camping vognen på plads.

Christian og jeg kørte en tur til REMA1000 og købte lidt aftensmad som vi kunne lave
sammen. hygge snak var der massere af og en god gang aftensmad senere gik vi rundt
på pladsen, og mødte en del bekendte på pladsen. Så det var rigtig hyggeligt.

Træfpladsen var pænt fyldt, og California Dreamers havde kabaret hele venstre hjørne af træfpladsen
Som klubben plejer. Vi endte i teltet og fik os en øl og fik snakket med en masse menesker.
Lørdag var det samme, men gad godt nok ikke at høre det live musik de havde på.
Savnet noget Rocker Billy musik med godt gang 60ér rytmer, men sådan er jeg jo  😉

Søndag var det pakke sammen dag og køre hjemad. Hyggeligt nok og kommer da igen næste år
Håber bare på lidt bedre vejr

Viking Run 2-5.08

Danmarks største træf forgår hvert andet år i Roskilde. Og denne gang varet det i 4 dage.
Fra Torsdag d. 02-08 til og med Søndag d. 05-08
Christian og jeg havde ferie så vi kom om Torsdagen og ankom til Roskilde ca. kl 11:00 for at holde i kø.

Kl. 13:00 startede de med at lukke biler ind, og vi kom på pladsen ca. 15:00 så det tog lidt tid.
Men vi fik stillet campingvognen og kunne derefter få os en velfortjent slap af bajer  😀
Efterhånden dukkede der flere og flere op fra klubben og vi fik fyldt pladsen rimeligt op,
der hvor vi havde reserveret en plads.

Det var ikke så mange igen som var dukket op Torsdag, for der var godt med pladser på træfpladsen.
Men det hjalp Fredag og Lørdag. Men bund og grund gik jeg og snakkede, tog billeder og fik god mad
og hørte Rocker Billy musik i hallen. Andet kan man da ikke forlange.

Var meget træt om Søndagen da vi skulle hjem, men der havde været en rigtig god stemning på
træf pladsen, og rigtig mange nye bilder som jeg ikke havde set før. Godt gået Roskilde

Mopar Meet 6-8.07

Bilen og campingvognen pakket Fredag eftermiddag og Christian og jeg køre mod Kalundborg til træf
Turen til pladsen tog ca. 50 min og uden nogen problemer.
Vi kommer ind på pladsen og betaler 200 kr for campingvognen og bliver guidet frem til en plads

Christian og jeg fik trillet campingvognen på plads og fik kikket os omkring.
Rimelig mange biler var dukket op på pladsen. Både gamle bekendte og nye projekter
Men man må sige at de havde godt nok pumpet priserne pænt op på både mad og drikke vare
så vi kørte hen til den lokale købmand og købte noget mad og drikkevare. Så vi kunne
fikse noget aftensmad

Martin B & Søn dukkede op og spiste med, så det var hyggeligt. Efter maden gik vi op for at høre
hvad de spillede i hallen, og det var da ok. Vi fik lidt til halsen og gik til køjes.
Om Lørdagen var vi til cruising i om egnen og endte på en vin farm hvor vi fik lidt at spise.

Derefter tilbage på træfpladsen igen. Vi fik lavet lidt mad og efter maven var fyldt,
cruiset vi lidt rundt på pladsen.

Søndag vendte vi hjemad og var da bund og grund tilfreds med træffet.
Kommer igen næste år

Roskilde Havnetur 28.06

Var lige en tur på havnen i Roskilde til sparke dæk traf på den lokale parkerings plads
der var pænt mange a til b biler, i ved hvad jeg snakker om, og en masse andre interessante biler til stede.

Men skidt med det. Hyggeligt at snuse lidt rundt på stedet, og se på f.eks. en Ford Taunus fra 71
eller en morris mini. Og en splinter ny Corvette eller en 73 Charger. Måske en Hotrod

Det var da meget hyggeligt.

MoparMeet

TurtleBall Run & Meet

Puha… stod op kl. 07:00 for at møde de andre i klubben, inden kl. 08:30 da vi skulle køre samlet der fra, på det tidspunkt.
Kl. blev 08:30 og vi kørte der ud af, for at mødes med de andre ved morgenbordet hos Marleen´s forældre.

Vi fik en masse god morgenmad og en rigtig god kop kaffe x 3 til. Efter vi havde slået mave og havde været forbi det lille hus,
begyndte vi at køre imod Tisvildeleje.

Hvis man ikke havde prøvet det før, havde man nok gået lidt i panik, for kaos var der. Rykkede 10 meter og derefter
ventede 3-5 min. Men sådan er det når man ikke er på parkerings pladsen tidligt om morgenen.
Efter en rum tid fandt vi en plads og vi kunne komme til at gå lidt rundt.

Ved 12:00 tiden skulle vi cruise der ud af langs strandvejen og ud til Amager. Mit batteri gik desværre død i cameraet
Så jeg fik ikke taget flere billeder af turen. Men en del fra klubben kørte ud til ACC og fik os noget mad og
snakkede lidt om vind og vejr. Hyggelig dag og rigtig dejligt vejr til en kanon hyggelig cruise.

Træf Kalender 2018

Velkommen til 2018

Håber alle er kommet godt ind i det nye år.
Nu mangler vi bare at varmen kommer og sneen forsvinder, så vi kan komme ud og trille igen